Faqs By Din order
Hur kan jag få veta status på min order?
Vi skickar alltid bekräftelsemail så fort din order kommit in i vårt system. I bekräftelsemailet finns det en länk där du kan kontrollera status på din beställning. När beställningen lämnat lagret får du ännu ett mail från oss med sändningsnummer och en spårningslänk så att du kan följa transporten av din beställning.
Hur avbokar jag min order?
Om du behöver avboka din order, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Du kan mejla oss på [email protected] eller ringa till 0770-337 335 för att hantera din avbokning.
Observera att om din order redan har skickats, är det inte längre möjligt att avboka den. Om paketet inte hämtas ut kommer det att behandlas som en retur och kostnaden för detta kommer att belasta dig som kund.
Var är min order?
Samma dag som din beställning lämnar vårt lager får du en föravisering via e-post med en spårningslänk så att du kan följa din beställning.
Kan jag få hjälp vid min beställning?
Absolut, du kan alla vardagar mellan 09-16 ringa vår kundtjänst för att få hjälp med din beställning.